Blogia
@nnit@

Els meus xiquets/ mis niños

Els meus xiquets/ mis niños

 Bé, ací vos presente als meus xiquets ¡¡¡¡¡¡ a lo millor hi ha gent que no ho sap, però jo entrene a atletisme a discapacitats intel·lectuals.

Jo estic en una escola municipal on els xiquets que entrene no competixen en competicions nacionals, sols a autónomiques i en algunes milles paralímpiques. però si que hi ha un club, CADALDÍA, on se junten tots el millors i els q van a nacional, és en estos on men vaig de viatje, jajajajajaj.

La foto és en maig del 2007, a l'autonómic de la comunitat valenciana on participen, deficients visuals, auditius, físics i intel·lectuals. En aquest campionat els de nacional milloren marques i els meus xiquets, (els que jo entrene) que curiosament es distinguixen per portar una camiseta blanca baix de la roja - les mares patien per si feia fresqueta i va resultar fer un sol impresionant, jejeje- doncs estos pasen un dia fent esport on els veuen els seus pares i són els meus feliços.

Bueno, aquí os presento a mis niños¡¡¡¡¡ a lo mejor hay gente que no lo sabe, pero yo entreno a atletismo a discapacitados intelectuales.

 

Estoy en una escuela municipal donde los ni´ños que entreno no compiten en competiciones nacionales, solo en autonómicas i alguna milla paralímpica, però si que hay un club CADALDÍA, donde se juntan los mejores y es con ellos con los que me voy de viaje, jejejeje.

 La foto es de mayo del 2007, en l’autonómico de la comunidad valenciana donde participaron deficientes visuales, auditivos, físicos e intelectuales. En este campeonaro los que van a nacional mejoran sus marcas i mis niños (los que yo entreno) , que curiosamente se distinguen en la foto por llevar una camiseta blanca debajo de la roja –las madres padecian por si hacia frío i resultó salir un sol impresionante, jejeje- bueno pues estos pasan un dia haciendo deporte donde los ven los padres y son los más felices.

2 comentarios

Javi -

Deu ser gratificant tot el que fas amb ells. Ademés, segur que tots junts ho passeu be i apreneu molt. Jo també tinc relació amb el camp de l´esport i sempre m´agradat aquestes coses i conèixer el que fas et dona alegria. Que sigau igual i ANIM!! Besets.

Jose -

Te animo a que sigas en tu labor con estos maravillosos amigos. Besossss