Blogia
@nnit@

El calendari de MAGEF( magisteri d'educació física)

El calendari de MAGEF( magisteri d'educació física)

 

Sí  sí com ho esteu mirant i llegint ¡¡¡¡ MAGEF ha fet un calendari per traure's dinerets per al viatje de fi de curs, que per si encara algú no ho sap se'n anem a PUNTA CANA¡¡¡¡¡¡¡

El calendari tranquils tots que en breu el tindrem i me'l podreu comprar de seguida. De totes maneres vos dise aci un adelanto.

PD: les fotos no anem tant tapats, jejejejje

 Si si como lo estais mirando y leyendo ¡¡¡¡¡ MAGEF ha hecho un calendario para sacarse dinerillo para el viaje de fin de curso, que por si alguno aún no lo sabe, nos vamos a PUNTA CANA¡¡¡¡¡

El calendario tranquilos que en breve los tendremos y me lo podréis comprar pronto. De todas formas aquí os dejo un adelanto. Para los que no viváis cerca de mi tranquilos que cuando vengáis o yo vaya a vuestras ciudades os llevaré uno, aunque seguro que más de uno quiere que se lo mande por correo porque está impaciente de tenerlo, jajajajaj.

PD: en la fotos no vamos tan tapados, jejejeje

2 comentarios

Javi -

Hola Anna:
Felicitats pel teu bloq, és un encert!! Espere que tinga l´oportunitat de comprar el calendari, mai he vist un de magisteri de E.F.!!
Com a ajuda pel disseny del blog, a vegades en un fons clar, lletres clares dificulten la lectura, però res mes, está molt guapo!!!
Aprofite per a saludarte i enviarte besets!!!


--Javi--

alberto -

bueno @nnit@ acabo de terminar de ver tu blog,,me parece muy interesante..lo del calendario es una gran idea seguro que teneis mucha suerte...enhorabuena por ese pedazo de blog.